Po pridaní vybraného tovaru do košíka, zvoľte preferovaného dopravcu a spôsob platby. Tovar vám môžeme zaslať z nášho skladu buď prostredníctvom Zásielkovne alebo PPL.
Ak ste zvolili platbu kartou, budete presmerovaní na zabezpečenú platobnú bránu Comgate, kde zadáte potrebné identifikačné údaje. Zaplatiť môžete platobnou kartou Visa/Mastercard alebo pomocou online platobného príkazu z vašej banky. O úspešnosti platby budete ihneď informovaní. Po uskutočnení platby budete presmerovaní späť do nášho e-shopu, kde vám potvrdíme, že všetko prebehlo v poriadku.
Následne vám zašleme emailom správu, že sme objednávku prijali. V prípade, že máme na sklade dostatočné množstvo objednaného tovaru a vy ste objednávku dokončili do 12:00 hod., s radosťou vám garantujeme, že vám tovar príde už nasledujúci pracovný deň. Samozrejme, môže sa u dopravcu stať čokoľvek, pokiaľ by došlo k oneskoreniu, bude vás dopravca informovať. Pokiaľ objednáte tovar až popoludní, budeme ju expedovať až nasledujúci pracovný deň a zásielka vám teda príde do 2 pracovných dní.
Veríme, že tovar dorazí v poriadku a nepoškodený a budete si ho môcť plnohodnotne užiť a mať z neho radosť. Pokiaľ by s dodaným tovarom bolo čokoľvek v neporiadku, vstúpte do sekcie "Reklamácia vadného tovaru" alebo "Vrátenie tovaru". Tu nájdete krátky kontaktný formulár, ktorého vyplnením nás informujete, že je niečo v neporiadku. V čo možno najkratšom čase vás budeme informovať, akým spôsobom bude najjednoduchšie danú situáciu vyriešiť k vašej plnej spokojnosti. Všetky ostatné potrebné informácie nájdete v "Reklamačnom poriadku".