S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Povolit vše" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Nastavení cookies

Tel.: +420 602 518 330    Otevírací doba: 9:00 - 18:00
 

Obuv HULMAN

Na obuvníckom trhu už od roku 1994.

Viac ako 47.000 spokojných zákazníkov

Radi vám poradíme

Dušan Hulman
Rubešova 15
779 00 Olomouc
tel: +420 602 518 330
info@obuvhulman.cz
Ič: 603 09 717
Dič: CZ6408191196

» Záručné podmienky
Záručné podmienky

Spotrebiteľ (nepodnikateľ) má nárok na 24 mesačnú záručnú dobu na nákup tovaru v eshope obuvhulman.cz. Kupujúci, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, má nárok iba na 12 mesačnú záručnú dobu na nákup tovaru v eshope obuvhulman.cz. Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru zákazníkom.

Do záručnej doby sa nepočíta doba od reklamácie tovaru až do doby, kedy je kupujúci povinný po skončení záručnej opravy tovaru prevziať. Záruku nemožno uplatniť na bežné opotrebenie tovaru. Záruka sa teda nevzťahuje na bežné zníženie kvality obalového materiálu vzniknutého v dôsledku používania tovaru. Na darčeky zaslané k tovaru nie je možné vyššie uvedené uplatniť a nepodliehajú reklamácii.

 

KONTROLA TOVARU PRI PREVZATÍ
Kupujúci, pri osobnom prevzatí od predávajúceho, skontroluje preberaný tovar, jeho úplnosť a nepoškodenosť obalov.

Kupujúci, pri prevzatí od prepravcu, riadne a starostlivo skontroluje stav zásielky (najmä počet balíkov, neporušenosť či poškodenie obalu) podľa prepravného listu.

Kupujúci v deň prevzatia skontroluje kompletnosť tovaru, najmä prekontroluje obsah a počet kusov, čo obsahovať má. Všetky nezrovnalosti je potrebné predávajúcemu nahlásiť pri osobnom prevzatí na mieste, pri prevzatí od prepravcu ich vyznačiť v odovzdávacom protokole prepravcu alebo kupujúci môže prevzatie zásielky odmietnuť. Vždy je možné nezrovnalosti nahlásiť na e-mail info@obuvhulman.cz, alebo cez kontaktný formulár. Ďalej v prípade prevzatia od prepravcu odporúčame priložiť fotodokumentáciu poškodenia a obalu. Týmito dojednaniami nie je dotknutá zákonná lehota na uplatnenie práv z chybného plnenia. Dodatočná reklamácia neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dáva však eshopu Obuvhulman.sk možnosť preukázať, že nejde o rozpor s kúpnou zmluvou.

  

VÝLUKY
Porušením ochrannej pečate, informatívnej nálepky či sériového čísla sa kupujúci vystavuje riziku zamietnutia reklamácie, ibaže k poškodeniu dôjde pri obvyklom používaní. Pečate a sériové čísla sú neoddeliteľnou súčasťou tovaru a nijako neobmedzujú právo zákazníka tovar užívať a manipulovať s ním v plnom rozsahu toho, na čo je tovar určený.

Ďalej sa záruka nevzťahuje na poškodenie vzniknuté (v prípade, že takáto činnosť nie je činnosťou obvyklou a pritom nie je zakázaná v priloženom návode na použitie):

  • mechanickým poškodením tovaru,
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, ktoré je priamo predajcom alebo výrobcom určené,
  • neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
  • poškodením spôsobeným nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami,
  • poškodením prírodnými živlami alebo vyššou mocou.

Tieto obmedzenia neplatia, pokiaľ boli vlastnosti tovaru, ktoré sú v rozpore s vyššie uvedenými podmienkami, kupujúcim a eshopom obuvhulman.cz výslovne dohodnuté, vymienené alebo predávajúcim deklarované, prípadne ich možno očakávať vzhľadom na vykonávanú reklamu alebo obvyklý spôsob použitia tovaru.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NjIwMDFhOT